понеділок, 1 березня 2021 р.

Емма Андієвська. Казки – притчі (фрагмент уроку із використанням мультимедійної технології - інтерактивний плакат).

Тема. Емма Андієвська. Казки – притчі (фрагмент уроку із використанням мультимедійної технології - інтерактивний плакат).  
Мета: навчальна: удосконалювати вміння характеризувати казки – притчі, виокремлювати фантастичні елементи, пояснювати підтекст творів, алегоричність образів, аналізувати роль добра і зла в казках; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, навички проблемно – тематичного аналізу тексту, вміння самостійно оцінювати вчинки і поведінку героїв, висловлювати власні думки щодо прочитаного, логічно, критично мислити, наводити переконливі приклади; виховна: виховувати толерантне ставлення до інших, уміння бачити і розуміти красу світу, прагнення до гармонійного співіснування.
Тип уроку. Урок застосування знань, умінь і навичок. 
Обладнання: портрет Емми Андієвської, тексти казок, підручник, зошит, комп'ютер, проектор, інтерактивні плакати, епіграф. 
 Немає казок кращих від тих, які створює саме життя 
 Г.- К. Андерсен 
Методи і прийоми: обмін побажаннями, робота з текстом, «Мікрофон», робота в мікрогрупах, «Павутиння дискусії», презентація, чайнворд, робота зі схемою, гра «Так – ні», «Вгадай, хто я», «Знайди пару», «Установи послідовність подій». 

 

Випереджальне домашнє завдання: на основі пояснення вчителя та ознайомлення зі зразками інтерактивних плакатів (попередній урок) визначити тему, мету та завдання творчої роботи, зібрати необхідний мультимедійний матеріал до обраної теми, продумати структуру майбутнього продукту творчої діяльності, визначити взаємозв'язки елементів та розташування їх, створити інтерактивний плакат. 
(Методичний коментар. Під час вивчення теми «Емма Андієвська. Казки - притчі» доцільно використати елементи проблемно – тематичного аналізу твору. Варіант роботи над казками – притчами: використання інтерактивного плаката, виконаного у сервісі Glogster). 

 

                                                             Перебіг уроку 
І Організаційний момент 
З'ясування емоційної готовності учнів до уроку «Обмін побажаннями».

 

ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку; мотивація навчальної діяльності 
1.Слово вчителя - Сьогодні ми завершуємо працювати над творчістю сучасної української письменниці Емми Андієвської, яка є неперевершеним майстром казок, що захоплюють і дивують своєю красою і внутрішньою напругою, мають філософське підґрунтя й несуть великий моральний заряд. 

 

ІІІ Застосування знань, умінь і навичок 
1. Проблемно – тематичний аналіз творів Е. Андієвської «Казка про яян», «Говорюща риба». 
1) Презентація учнівського інтерактивного плаката «Казка вчить, як на світі жить» (https://edu.glogster.com/glog/3wc4r1vq7rs/3wc4r1vq7rs/) 
2) Робота в мікрогрупах
(Методичний коментар. Представники команди «тягнуть» фішки, на яких зображена кольорова гама відповідно до завдання на плакаті, одержують інструкцію з використання технології і виконують запропоновані за текстами вправи: «Установи послідовність подій», «Знайди пару», «Чайнворд», «Вгадай, хто я», «Так – ні», «Робота зі схемою»; коментують творчий доробок учениці, роблять висновки). 
3) «Павутинка дискусії» - Які проблеми порушує Е. Андієвська в казках – притчах? - Чи актуальні вони для сучасної людини? Чому? - Чи згодні ви з автором епіграфа до уроку? 

 

ІV Підсумок уроку
Презентація учнівського інтерактивного плаката - кейса «Емма Андієвська. Казки – притчі». (https://edu.glogster.com/glog/2/486x8xscnjo) 
( Методичний коментар. Інтерактивний плакат – кейс створений і презентований ученицею з метою допомоги у якісній підготовці до контрольної роботи з теми «Я і світ», для проведення дистанційних онлайн –занять, консультацій, для підготовки до ЗНО, проведення уроків літератури рідного краю та виховних позакласних заходів на морально – етичну, філософську тематику).

 

Рефлексія
Вправа «Мікрофон» 
- Що сьогодні стало для вас відкриттям?

Немає коментарів:

Дописати коментар